f*** YOU ALL - DR TAKASHI TSUJI UPDATE

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
wszystko masz opisane na ich stronie, oni z komórek krwi tworzą komórki potrzebne do wzrostu włosa, szanse są małe, ale możemy próbować, ja mam bliską rodzinę w uk
Ahh, no to faktycznie jakieś szanse masz. Pytanie jaj będzie z przejazdami na Anglie.. Ale nawet gdyby szanse jakieś masz. No ja niestety tam rodziny nie mam. Na ich stronie jest napisane, że beda potrzebować kandydatów za Telogen Effluvium około 18 miesięcy?

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
a nie wiem, nie czytałem dawno nic na ich stronie, Telogen Effluvium 18 miesięcy to chyba napisane było na stronie jednego z inwestorów Stemson, łysiejesz na całej głowie?
Nie mam telogenu, mam łysienie androgenowe ale gorsze, bo na całej głowie nie odrastają włosy. I tak, objęło dosłownie całą głowę. Nie ma wyjątków. A postępuje to bardzo szybko.

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
Telogen Effluvium

Nr
oże Telogen Effluvium klonowanie wypali i będziesz miała piekne włosy:) a skąd jesteś jeśli wolno zapytać?
Nie wierzę w to, że będę miała swoje włosy. Aż strach mieć cała głowę idealnie łysa i tylko skóra świecąca.. Ale chciałabym myśleć, że się uda. Ceny też pewnie będą okropnie duże. Telogen Effluvium to jakaś nazwa metody klonowania? Bo ogólnie to nazwa choroby - łysienie Telogenowe. Jestem z dolnego slaska i niestety nie widzę w Polsce banków na mieszki włosowe :/

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
Telogen Effluvium - wkleiło mi się przypadkiem, jakaś szansa istnieje, dobrze, ze są naukowcy którzy się zajmują problemem łysienia:) przecież to jest trakotwane marginalnie, w większości łysieją faceci, gdyby łysiało porównywalnie dużo kobiet pewnie postęp byłby o wiele szybszy, a tak robi się z tego błahostkę, Polska jest zacofana więc próżno szukać banków mieszków włosowych
To prawda. Obawiam się, czy klonowanie faktycznie powstanie , bo wtedy co z przeszczepami? Cała branża poszłaby z dymem a co za tym idzie mnóstwo klinik specjalizujących się tym upadłoby. Śmiem twierdzić, że takie kliniki gotowe byłyby płacić haracz, byleby cała profesja istniała dalej.

Odnosnie Tsuji i Stemsona - chyba łatwiej jest sklonować coś, co już istnieje. A zatem Tsuji ma łatwiejsze zadanie a pomimo tego jest cisza. Stemson ma trudniejsze zadanie a już za 18 miesięcy mają być testy na ludziach? Jak dla mnie zbyt piękny sen, żeby faktycznie tak szybko to nastąpiło. Choć bardzo bym chciała.

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
Alexey mówił w wywiadzie, ze będą wspólpracowac z chirurgami od przeszczepów więc nie wypadną z biznesu od razu, poza tym Alexey też łysieje, choć osobiści myślę, że ma to gdzieś, to poważny naukowiec - oni mają inne podejście, moim zdaniem lepsze niż Tsuji bo do powstania włosó potrzeba im krwi, więc nawet jak osoba nie ma wcale włosów może mieć je z powrotem, wg mnie to lepsze, aczkolwiek nie mam pojęcia o tym bo jestem laikiem, testy na ludziach mają się zacząć w ciągu najbliższych 18 miesięcy, ale czy się zaczną tego nikt nie wie, możemy tylko gdybać, ciekawi mnie jaka bęzie cena, gdyby to było np 100 tysięcy złotych byłoby bardzo tanio:)
Boże...oby było jak mówisz.. Myślę, że kwota będzie znacznie większa. Na początku tylko celebryci i to też Ci, z większym majątkiem będą mogli sobie pozwolić. I to będzie się utrzymywać póki będą chętni zapłacić ogrom pieniędzy za to. Później pewnie zmaleje. Dla mnie byłby to ogromny ratunek, zwłaszcza, że nie mam nawet teraz żadnego zdrowego obszaru, więc z krwi byłoby ideałem. Tsusji wiem, że pracuje teraz nad tym jak opanować kierunek wzrostu. Udało się jemu sklonować wlosy, chyba na myszy ale włosy rosły jak chciały. Z pewnością poczytam o Stemsonie ale czy orientujesz ile jemu udało się już osiągnąć?

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
Tsuji w tej chwili niewiadomo czym się zajmuje, ale chyba udało im się uzyskąc kierunek włosów, Stemson ma swoje rusztowanie biodegradowalne do tego więc nie jest to juz problem, Alexey mówił w wywiadzie, ze chcą pomóc łysym dzieciom, więc wysoka cena im to uniemożliwi, ale zgadzam się będzie to drogie jak cholera, bo niby dlaczego ma być tanie? to przełom tysiąclecia, ktoś kto znajdzie lekarstwo na łysienie, i to trwałe dostanie nobla, poza tym Stemson w późniejszym czasie ma patent żeby pobierać krew np od Ciebie, i z Twojej krwi robić włosy dla mnie, więc moim zdaniem to genialne podejście:)
Tylko dlaczego z mojej krwi miałyby powstać włosy dla ciebie? Chodzi o to, że każdy z nas ma jakiś konkretny kolor, grubość włosa i moglibyśmy chcieć czyjeś włosy? Czy dlatego, że nie każda krew się nadaje?

bo płacisz za to, że oni przechowują komórki dla Ciebie, ale w sumie po co? hairclone nie ma lekarstwa na łysienie i długo nie będą mieli niczego, a moim zdaniem podczepia się np pod Stemsona, bo sami mają gówniany produkt, przecież ci ludzie tworzyli firmę intercytex, ajak skończył intercytex wiemy
Hmmm ja myślałam bardziej, żeby przechować mieszki w tym banku i np jak Tsusji się uda, wtedy będzie można pobrać z banku mieszki. Bo jeśli Stemsonowi się nie uda, bądź nie za mojego życia, to zostaje jeszcze Tsuji. Jeśli jednak nie zamrożę mieszków, to i Tsusji nic mi nie zmieni i zostanę z niczym do końca życia.

werefckd

Experienced Member
My Regimen
Reaction score
HairClone. I don't want to be a pessimistic b**ch again but it is my duty to be honest about my opinion of them here.

I think the HairClone company is kind of a joke.

Firstly, they call themselves "HairClone" to give the idea they are going to clone your hairs, but the only thing they are doing - or trying to do - is "cryopreserving" (freezing) your hairs. Using that name is a very cheap and dishonest marketing gimmick, so that's already a huge red flag for me, try to pass for something that you are not.

Secondly, their whole premisse is not much interesting. Why would I want to extract and freeze some my hairs? Even if you become a NW7 you will still have a ton of hairs to be used the day hair cloning becomes a reality. Maybe you want to preserve some of your hairs before they become "old man white hair" and it would make sense, but even so the appeal wouldn't be very strong. Also, the only company currently researching hair cloning doesn't even need hair cells for cloning to begin with.

Thirdly, their website is full of buzz words and generic claims, and lacks any real substance. This is another huge red flag for me.

So my opinion about them is that they are less than useless.

Last edited:

pegasus2

My Regimen
Reaction score
Okey. But do you know any in Germany, Poland, Ukraine, Holand or UK? Unfortunatelly I can't get to America..
They are based in UK, so yes. I think they will have clinics in other places in Europe too, like Berlin.

NorwoodGuardian

Established Member
Reaction score
HairClone. I don't want to be a pessimistic b**ch again but it is my duty to be honest about my opinion of them here.

Firstly, they call themselves "HairClone" to give the idea they are going to clone your hairs, but the only thing they are doing - or trying to do - is "cryopreserving" (freezing) your hairs. Using that name is a very cheap and dishonest marketing gimmick, so that's already a huge red flag for me, try to pass for something that you are not.

Secondly, their whole premisse is not much interesting. Why would I want to extract and freeze some my hairs? Even if you become a NW7 you will still have a ton of hairs to be used the day hair cloning becomes a reality. Maybe you want to preserve some of your hairs before they become "old man white hair" and it would make sense, but even so the appeal wouldn't be very strong. Also, the only company currently researching hair cloning doesn't even need hair cells for cloning to begin with.

Thirdly, their website is full of buzz words and generic claims, and lacks any real substance. This is another huge red flag for me.

While I agree with you that NW7 still has tons of healthy hairs to clone, we should also understand Ivi's self evaluation of her hair situation and her worries. She thinks she will lose all her hairs and if she can afford and buy an insurance at Hairclone, why not?

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
Własnie nie wiem o co dokładnie w tym chodzi....może właśnie w tym rzecz żeby mieć włosy marzeń?

Tsuji też będzie korzystać z komórek ipsc, poza tym on sie wycenił na 350/k $ więc nie wiem czy tyle masz? spoko, że jeste ktoś z Polski, miło wymienić zdania, noe ale szkoda, ze łysiejesz, gdybym miał pieniądze i klonowanie byłoby dostępne dałbym Ci bez wahania:)
Dziękuję. Każdy z nas chyba pomógłby drugiemu gdyby miał możliwość i finanse ale niestety... 350 k $ to okropnie dużo ale może z czasem ceny będą maleć? Sama nie wiem co zrobić.. Zobaczę jak wyglądają ceny w tym banku w UK. Bo wiem jedno. Drugiej decyzji nie będzie, jeśli np zrezygnuję, to później nie będzie odwrotu, bo po prostu całkowicie wyłysieję. Dosłownie. Osoby z DUPA kończą łyse co do cna. A że 'choroba' rozwinęła się przez kilka miesięcy jak u niektórych w naście lat, to muszę szybko podjąć decyzję. Cóż. Chociaż w takim razie teraz będę miała trochę nadziei apropos Stemsona.. A póki co zamówiony turban. Oby szybko udało się im to wynaleźć.

werefckd

Experienced Member
My Regimen
Reaction score
While I agree with you that NW7 still has tons of healthy hairs to clone, we should also understand Ivi's self evaluation of her hair situation and her worries. She thinks she will lose all her hairs and if she can afford and buy an insurance at Hairclone, why not?
I only saw her post now because you mentioned. Sure in her case it makes sense to preserve some hairs. I don't know if HairClone is already operating (or if they ever will). If I were her I would talk to labs doing cryopreservations of any sort and ask if they can bank hairs too.

I would also see dermatologists and other kinds of doctors because she may have a serious disease in her scalp. Maybe the problem is with the skin, not with the hair. And if the problem is with the hair then there is no point cloning it as it will fall again.

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score

Thank you for your opinion. The huge problem is the fact that I have not only male pattern but also DUPA which means that ALL MY HEAD is affected ( I am loosing side burns!). ALL. What is more I don't have weaker and weaker hairs like in case of typical androgenetic alopecia. In my case I am loosing it one for ever. When I loose some hair there is bald spot. It doesn't matter how long or thick hair was. So I am totally balding.. And I don't have time..

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
I only saw her post now because you mentioned. Sure in her case it makes sense to preserve some hairs. I don't know if HairClone is already operating (or if they ever will). If I were her I would talk to labs doing cryopreservations of any sort and ask if they can bank hairs too.

I would also see dermatologists and other kinds of doctors because she may have a serious disease in her scalp. Maybe the problem is with the skin, not with the hair. And if the problem is with the hair then there is no point cloning it as it will fall again.
The problem is with hair.. But I thought that if there would be hair clonning maybe there would be also solution for that kind of follicles.. It's better to have 2 option - Stemson and Tsuji than only one...

werefckd

Experienced Member
My Regimen
Reaction score
Thank you for your opinion. The huge problem is the fact that I have not only male pattern but also DUPA which means that ALL MY HEAD is affected ( I am loosing side burns!). ALL. What is more I don't have weaker and weaker hairs like in case of typical androgenetic alopecia. In my case I am loosing it one for ever. When I loose some hair there is bald spot. It doesn't matter how long or thick hair was. So I am totally balding.. And I don't have time..
I know a woman who lost all her hair in her late teens for no apparent reason and after I think a couple of years all started to grow back again. So there is hope and the fact that these hairs are falling doesn't mean you are losing them forever. You should talk to experts in the field asap though.

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
I know a woman who lost all her hair in her late teens for no apparent reason and after I think a couple of years all started to grow back again. So there is hope and the fact that these hairs are falling doesn't mean you are losing them forever. You should talk to experts in the field asap though.
I am pretty sure that I would loose it forever. I knwo what are Talking about. I am pretty sure that this woman you mentioned have alopecia areata probably alopecia areata totalis. So yes in that case there is chance of getting back hairs. But not if you have adrogenetic alopecia.

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
Tsuji na chwilę obecną to nic pewnego, przecież organ technologies zabnkrutowali, a oni mieli przeporwadzić testy na ludziach, niby Tsuji pracuje w riken i tam robi badania nadal, ale niewiadomo co z jego projektem klonowania włosów, zero informacji od niego
Ehh rozumiem. Czyli jedyna nadzieja w Stemsonie... Czy może ktoś jeszcze dobrze sobie radzi w kwestii klonowania?

Ivi

Established Member
My Regimen
Reaction score
No cóż.. W takim razie czekamy na cud Stemsona.. I oby szybko to nastąpiło.. Jak sądzisz, ile czasu potrzeba by faktycznie zaczęło się klonowanie włosów przez Stemsona?